Veelgestelde vragen
Heb je vragen over je bestelling, kosten of andere zaken? Mogelijk vind je het antwoord hieronder al. We doen er alles aan om onze veelgestelde vragen en antwoorden actueel te houden, zodat je snel en eenvoudig de informatie kunt vinden die je zoekt.
Het adres van jullie bedrijf is geen bezoekadres. Maar ik woon vlakbij. Kan ik mijn bestelling komen afhalen?
Ons adres is inderdaad geen bezoekadres en we bieden geen mogelijkheid om bestellingen af te halen. We hebben ervoor gekozen om onze bestellingen uitsluitend te verzenden om ervoor te zorgen dat alle klanten, ongeacht hun locatie, dezelfde service en ervaring krijgen.
Ik heb weinig ervaring met kopen op het internet. Kunnen jullie me helpen met het plaatsen van een bestelling?
Geen zorgen, we helpen je graag! Neem met ons contactformulier contact met ons op en vermeldt daarbij je telefoonnummer, dan bellen we je en plaatsen we samen de bestelling. Op die manier zorgen we ervoor dat alles vlekkeloos verloopt en je de producten ontvangt die je wilt hebben.
Hoe snel kunnen jullie mijn bestelling leveren?
Wij doen ons best om jouw bestelling binnen één tot vijf werkdagen te verzenden. We zijn geen groot bedrijf met enorme voorraden. Het product dat je bestelt, wordt meestal speciaal voor jou gemaakt. Als we verwachten dat het produceren van jouw bestelling langer gaat duren, informeren we je daarover. Je kunt dan zelf beslissen of je wilt wachten op het product of liever kiest voor een alternatief dat wel op voorraad is. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Er is twee keer een bedrag van mijn rekening afgeschreven. Wat kan ik hieraan doen?
Indien er per ongeluk twee keer het bedrag van je rekening is afgeschreven, is er waarschijnlijke iets mis gegaan bij de betaalprovider. We verzoeken je vriendelijk om onmiddellijk via ons contactformulier contact met ons op te nemen. We zetten ons in om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en het teveel betaalde bedrag aan je terug te storten.
Bieden jullie de mogelijkheid dat ik mijn bestelling kan retourneren?
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren, mits deze zich in de originele staat bevindt. Dit houdt in dat kaarsen niet mogen zijn gebruikt of aangestoken. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Volg onderstaande stappen om je retour correct te verwerken:
1. Reden van retournering: Voeg een brief toe waarin je duidelijk de reden van je retour vermeldt.
2. Bestelnummer: Noteer het bestelnummer in de brief.
3. Verpakking: Verpak het product samen met de brief in de originele verpakking of in een stevige doos om beschadiging tijdens transport te voorkomen.
4. Terugbetaling: Vermeld het rekeningnummer waarop we het aankoopbedrag kunnen terugstorten.
Na ontvangst en controle van je retourzending storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op het opgegeven rekeningnummer.
Ik vind het erg belangrijk dat veel aandacht uitgaat naar duurzaamheid. Hoe zit dat bij jullie?
Wij produceren onze kaarsen met de hand en maken uitsluitend gebruik van duurzame grondstoffen, zoals sojawas. Dit is een milieuvriendelijk en duurzaam alternatief voor paraffine. Ook onze verpakkingen zijn milieuvriendelijk en volledig recyclebaar.
Ik heb een beschadigde kaars ontvangen. Wat moet ik doen?
We doet er alles aan om beschadigingen tijdens de verzending te voorkomen. Helaas komt het een enkele keer voor dat een product buiten onze schuld om beschadigd raakt. Mocht je een beschadigde kaars ontvangen, neem dan alsjeblieft direct contact met ons op via info@mrcandles.nl.
Om je melding snel te kunnen verwerken, verzoeken wij je om de volgende informatie mee te sturen:
1. Een foto van de beschadigde kaars.
2. Je bestelnummer.
3. Een korte omschrijving van het probleem.
We zorgen ervoor dat je klacht zo spoedig mogelijk wordt opgelost!
Wat moet ik doen als mijn betaling niet is gelukt?
Als je betaling niet succesvol is verlopen, raden we je aan om eerst te controleren of het bedrag van je bestelling daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven. Als dit niet het geval is, kun je het gerust opnieuw proberen. Mocht het bedrag echter wel van je rekening zijn afgeschreven en mocht de betaling nog steeds niet gelukt zijn, neem dan via ons contactformulier contact met ons op. Wij staan klaar om samen met jou te bekijken hoe we je bestelling kunnen verwerken en eventuele problemen met de betaling kunnen oplossen.